Pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Malissa Voordenhout - WaarBenJij.nu Pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Malissa Voordenhout - WaarBenJij.nu

Pai

Blijf op de hoogte en volg Malissa

21 November 2014 | Thailand, Chiang Mai

k twijfelde heel erg tussen het doen van een jungle trekking of om naar Pai te gaan. Ik ben zo blij dat ik voor het laatste heb gekozen ! (Oke er waren momenten in het busje erheen - kotsende buurvrouw, haarspeldbochten met 50 km pu enz - dat ik getwijfeld heb aan die keuze) maar het was het waard! Eigenlijk zijn er niet echt woorden om Pai te beschrijven maar je moet er echt geweest zijn. Onze bungalow (met eigen terras op het dak, wauw) had uitzicht op de supermooie natuur van noord thailand en stond met slechts een paar andere bungalows in the middle of nowhere. Overdag vonden we dat fantastisch, toen we 's nachts terug kwamen over het slingerende zandpaadje was het wat spannender, maar wel onder het licht van zoveel sterren ! The counrtyside resort is echt een aanrader met zwembad en lekker ontbijt. We hebben fietsen gehuurd en zijn dinsdag naar een buddha op de berg gefietst om naar de zonsondergang te kijken, wauw wauw wauw ! Kippenvel enzo. We aten bij een leuk tentje met live muziek ( de versie van when you say nothing at all door een Thai die nog niet zo goed Engels kon paste wel een beetje in het plaatje). Woensdag zijn we naar een waterval gefietst. 7 km bergopwaarts op een stadsfietsje in 32 graden : ik heb denk ik nog nooit zo hard gesport, maar ook dat was het waard (alleen het uitzicht al onderweg) met name op de terugweg: 30 minuten versus 1 uur en drie kwartier op de terugweg. Helaas moest ik woensdagmiddag al in de bus terug naar Chiang Mai: gelukkig om de leuke reden dat ik donderdag naar een olifanten reservaat ga, maar ik had best nog een paar dagen in Pai willen blijven, al had ik dan een scooter gehuurd want ik denk niet dat ik nog kan fietsen de komende dagen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 November 2014

chiang mai II

21 November 2014

Pai

17 November 2014

Chiang Mai I

13 November 2014

Ayutthaya

11 November 2014

Bangkok 1
Malissa

Slechts 3 en halve week op reis, maar voor de nieuwsgierigen onder ons deel ik hier mijn reisdagboek.

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 2837

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: